donderdag 2 mei 2019

Taart en Knuffels ....

Vandaag in de Focus "Taart en Knuffels ....

Mijn kids mijn zelf gefokte meisjes <3

Let wel !! Ik vergeet nooit het eerste nest van Shelby alle 7 niet ..

Maar  de 3 meiden uit Flow's eerste nestje zijn me zo speciaal
Haha heb er niet voor niets heel hebberig twee zelf gehouden
Billie Gilly en Phanny wat hou ik van ze

Hou van al mijn pups dont get me wrong he

De dametjes zijn vandaag Jarig en zijn 3 lente's jong geworden
Taart Brokjes en een halve dentastick ...
En dat lieten ze zich heerlijk smaken haha met smekken & smakken aan toe


En exact op hun verjaardag is hun eerste test binnen  ( Huu swaps )
Want ik heb de knoop doorgehakt



Zoals jullie weten is mijn Flowtje na 2 nestjes na 9 kids met pensioen
En was het plan met haar dochters verder te fokken
Maar een tijd lang zag ik nog geen moedertjes in in mijn pupsels
Ik had het te druk met gewoon alleen maar van ze te genieten ..
En daar ga ik ook gewoon mee door hoor ;-)

Maar ondertussen zie ik er ook wel potenciele moedertjes in
Als me dat geluk gegund blijkt te zijn ...




De planning lag in januari om alle tests te gaan starten
Maar de keukenbrand gooide roet in dat plan

Alle nazorg ( en nog is niet alles 100 % goed geregeld maar dat ter zijde )

Plus dat ik zelf in de knoei zat na het hele gebeuren
Is het op de langere baan / een zijspoor geschoven
Immers als je aan een nestje begint moet je zelf ook in goede
Gezondheid /state of mind zijn
Dat vind ik ten minste ...

Maar nu gaan we ervoor ..
Eens kijken of ze me net als hun moeder mooie gezonde pups zullen geven

Maar ha ha niet vandaag hoor
Vandaag is het feest en bij feest hoort Taart ...
En extra knuffels van Lex en mij en van Nel Theo en Wilma




Gefeliciteerd lieve mooie gekke heerlijke MeidenXXX

1 opmerking:

  1. dikke profficiat met de birthday van u mooie dochters :) hopelijk snel meer nieuws...

    BeantwoordenVerwijderen