vrijdag 29 maart 2019

Couperen ...

Vandaag in de Focus "Couperen ...

Vanmorgen ging mijn mobiel ..
Anoniem ... normaal neem ik dan niet op
Maar ik dacht wie weet ist het bedrijf wat mijn blad nog komt doen ??
Dus ik neem op met "Hallo ?
Ja met %$*^@ ik zag dat u bullen fokt ?
Ik geef aan dat dat klopt
"Doet u zelf couperen ??


Ik vraag haar Couperen ?? ja de staarten !cq oren
Ik leg uit dat Bulldogs geboren worden met hun korte staartjes
De ene met een wat langere staart dan de ander
"O dus u coupeert niet ?
Euh nee en dat mag ook niet meer mevrouw
Maar ik zie nog altijd stafs lopen die wel gecoupeerd zijn
Ik geef aan dat het dan vaak om buitelandse honden gaat
Of dat men over de grens gereden is om aldaar te laten couperen

O want mijn hondje in nu 4 maanden ( am staff) en ik wil het laten couperen
Heb haar gezegt eens te googlen wat Couperen inhoudt !!
Hoop dat ze flink schrikt ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten