zaterdag 21 april 2018

Rustgevend ...

Vandaag in de Focus `Rustgevend ..

Manlief in de lappenmand Ja nog steeds
Tis een hardnekkig sorry maar K*t virus
Dus om te zorgen dat die griep niet terug keert met wraak
Is hem de raad gegeven echt goed uit te zieken
Ik ben m op een gegeven moment kwijt
Zit ti buiten in de schaduw naar t volkje van Caaf te kijken
En nu ik dus "ook in de lappenmand zit
Zorgt hij voor de harige kids en de buitenzoo
Zie ik toch weer een teken dat hij de "gekleurde ratten "toch ergens wel vermakelijk vind !
Hihi Bas de castraat heeft al n bijnaam van hem gekregen"die dikke !!
Das Bas lex ja dat zeg ik die Dikke !

Hij zegt ik heb voor jou ook n stoel neergezet
En samen hebben we lekkr in de schaduw naar ons beestenspul gekeken
Rustgevend en tis me overduidelijk niet alleen ik er blij van word



Geen opmerkingen:

Een reactie posten