zaterdag 21 april 2018

Aangestoken ...

Vandaag in de Focus `Aangestoken ...

Vandaag weer aant werk na een dagje vrij
Zal mij benieuwen oft gaat want voel me flink brak
Maar he ik blijf ni zomaar thuis dus gaan !



Nou ik heb de meiden door de lunch geholpen
Maar voelde me steeds zieker worden
M,n collega zei ga naar huis je bed in
Maar ik ben nou eenmaal Plichtsgetrouw
Nee nee ik maak netjes mijn dienst af

Maar ik leek wel n smeltend ijsje
M,n lijf deed trager dan traag haar ding
Dus mijn collega komt de spoel binnen lopen
Kijkt naar me "en als je nou niet gaat schop ik je naar huis ..
De drukte is achter de rug de rest komt wel goed

Dus voor wie me zoekt ...
Lig in m,n bed volledig in de ziektewet ....
De strijd aan te gaan tegen die bacillen die ik gratis en voor niets van Lex gekregen heb !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten