dinsdag 13 september 2016

Oorbel...

Vandaag in de Focus "Oorbel  ....

Vandaag mag ik weer model zitten
Een nieuw aanstormend kapster talent heeft mij gevraagd of ik dit jaar haar model wil zijn
Ze heeft van Bianca gehoord dat mijn haar fijn knipt en stylt
En dus neem ik straks weer plaats in de kappersstoel
Waar leraren overzicht houden of alles goed verloopt
Dus heb r wederom vertrouwen in dat mij n haar straks weer lekkr geknipt word
En dat het geen bloempot model zal worden hahahahha !

Hiihi elke kapster heeft moeite met de oorbel boven in mijn oor
Tis hun kam die er geregeld in blijft hangen
Voortaan doe ik m wel uit dat scheelt mij n paar keer auw/ongemak
En de kapster opletten en sorry zeggen

Mijn nieuwe kapstertje had met mijn wensen hoe ik mijn haar wil , meteen wat uitdagingen
Maar door de goede uitleg van haar Lerares is dat helemaal gekomen
Op n klein brandplekje op mijn oor na van de style tang
Heeft mijn haar het overleefd en ik ook hihihi
Zij heeft weer dingen geleerd en .....afgeleerd ...
En mijn haar zit morgen op onze trouwdag gelijk lekker in de plooi




Geen opmerkingen:

Een reactie posten