donderdag 18 april 2013

Klik ...

Vandaag in de `Focus `De Klik

Gisteren mocht ik mee met m,n vriendin Betsy om te kijken of de klik er was
De klik met haar eventuele Nieuwe Lover
Een hele verantwoording en lief dat ik mee mocht om hem voor t eerst life te ontmoeten
Maar wat een heerlijke innemende vent is het
Open sociaal opgevoed en int geheel niet eenkennig
Houdt van avonturen en auto rijden
Maar vind het ook prima om samen op de bank te knuffelen
Ik vraag je waar vind je nog zo,n man?

Kas is meteen mee naar huis gegaan
En ook daar voelde hij zich meteen thuis
T voelt alsof hij er altijd al was
Ik persoonlijk omarm  de nieuwe lover van m,n vriendin
Voor beiden een hele nieuwe start
En als Bonus heb ik r meteen n leuke vriend Bij

 

                                                                                      



Geen opmerkingen:

Een reactie posten