woensdag 13 april 2022

Woensdag 13 april "Ballonnen en knutselen

 Vandaag in de Focus "Ballonnen en Knutselen ... 13 april 

Jaja sinds vandaag kan ik nog wat op mijn CV erbij zetten

Haha ben nu ook de knutseljuf en kinderfeestje Hostess

Gisteren al ballonnen en slingers opgehangen en de jarige haar stoel versiert 



Ik heb ze ontvangen met limonade en snoep ( altijd n goeie binnenkomer)

'Toen met de verjaarsgasten de kado's in de stallen verstopt 

De kado's door middel van "je bent warm "je bent koud met de jarige opgespeurd 

Daarna werden ze opgepikt voor een Voltege les te paard euh Pony 




Jah en toen was t weer mijn tijd ... knutselen en wel hoefijzers verfraaien 



Plakken verven en een foto erachter van hun keuze 



Tja daarna lekkr friet en snacks gebakken en dat ging er in als zoete koek 

Spelletjes gedaan en de kids inkluis ouders zijn tevreden naar huis gegaan 

Leuk leuk leuk ! ik kijk al uit naar t volgende verjaarsfeestje !! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten