dinsdag 26 april 2022

Maandag 25 April ...Should i stay or should i go now ..

 Vandaag in de Focus ` Maandag 25 April  `Should i stay or should i go now ..


Ik had vandaag best wat aanloop opt werk

waar ik al met n valse start begon omdat ik ff moest helpen met opzadelen ..

niet alles heb kunnen doen wat ik wilde doen zooi van de bingo en wedstrijd op ruimen

Buiten de gewone klusjes die dagelijk gedaan moeten worden

maar okay morgen weer n kans dan snel naar huis eten

in mijn strot gooien omkleden en naar toneel ..

best haastwerk maar okay dat heb ik r voor over ..


Hmmmt oefenen voor toneel tja wat zal ik zeggen grotendeels ging redelijk goed

1 scène minder ik zat er niet lkr in

en bij medespelers wordt dat getolereerd maar van mij niet blijkbaar dus

.. enu ik heb n gruwelijke hekel aan als je niet iedereen dezelfde coulance geeft ..

en tis ook de toon die de muziek maakt right ..

de toon die ingezet werd daar was ik niet zo van gediend ..

nou was ik al n tijdje aan t twijfelen ga ik door met toneel

aangezien ik best n Boel ballen hoog hou ..

en t een uitlaatklep moest zijn …

kom er nu feitelijk best pissig vandaan en das niet de eerste keer ..

6 dagen er over na denken of ik door ga en mijn rol speel en daarna stop

of nu al stop want lord knows dat ik nu al moeite had met me in te houden …



o whell soms moet je kunnen toegeven dat t niet werkt ..

nou ja niet op deze manier …

maar snap ook dat t kort dag is voor hun nu iemand anders voor die rol te vinden ..


heb net de dames bull uitgelaten en n slaap snack gegeven ..

en ik kom wat bij door naar hun heerlijke gesnurk te luisteren

.. ik zeg bakje thee en mijn bedje in ..

morgen nieuwe ronde nieuwe kansen ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten