zondag 20 maart 2022

Zondag 20 maart .. Pannenbier bij de hand ...

 Vandaag in de Focus "Pannenbier bij de hand ? 20 maart zondag 


Haha wie had dat kunnen denken 

Dat ik door twee foto's gepost door Louter Bloemen op facebook 

Verliefd zou worden op mijn mooie lieve reus Monty 

En dat zijn meisje Sybil ook al snel mijn hart voor zich won 


Ik hoor t lex nog zeggen "Mag je wel n groot hok aanschaffen 

Als je serieus die reus wil adopteren ...

En zo werden er al snel plannen gesmeed hoe waar en wat we zouden gaan bouwen

Tja het woord Hok mag je het niet noemen 

Neen het is een echte Villa XL geworden voor die twee rakkers 


"Knabbely Towers is al een luxe op zich 

Maar nu met de luifel eraan die we vandaag afgemaakt hebben

Kun je spreken van een Nijnenpaleis ...



In de regen kunnen ze nu ook buiten zitten 

En als het zonnetje fel gaat schijnen dan zitten ze in de schaduw 

Jahhhh heel blij mee 





Een sierraad in de tuin erbij functioneel en makkelijk schoon te houden

En ook nog eens een Lust voor t oog 

Ik zeg "geslaagd .... Meer dan geslaagd 

Lex heeft zijn "pannenbier "meer dan verdiend :-) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten