donderdag 31 maart 2022

Donderdag 31 Maart ..

 Vandaag in de Focus "Donderdag 31 maart ..


Gvd ik weet t beestjes worden niet oud ..
En ze kunnen wat gaan mankeren
Maar een kippetje vinden die in legnood is geweest en t niet overleefd heeft ..
Mijn mooie Serama “ Diva “ net aan t leggen t grietje
Ze heeft me twee eitjes gegeven en bij nummer 3 t leven gelaten ..
Ben er gewoon verdrietig van .. ´
Want kan veel dingen voor zijn maar dit niet ..
Geen ander gekakel of gegil of paniek uit t hok gehoord …
Ze is gewoon met stille trom vertrokken …

Vanaf dag 1 kwam ze aan naar me toe borst vooruit “ zie je mij ik ben de mooiste hè ..
En zo heeft ze ook haar naam gekregen “ Diva”
kak lieve lezers diertjes ze maken mij en breken me als er wat met ze is …

Rust zacht ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten