donderdag 10 februari 2022

Ziekenboeg ..Maandag 7 Febr

 Vandaag in de Focus `Ziekenboeg ..Maandag 7 Febr .

Tja het gaat niet zo goed met "Khalisi aka Sientje 

We laten haar verder bijkomen voordat ik een arts bezoek 

Want zoals ze nu is denk ik dat er meteen gezegd wordt "Spuitje .. 

Maar dan moet ze wel een iets groter hokje krijgen 


Dus ik struin weer facebook af gratis niks te vinden dan maar de verkoophoek 

En gelukkig vind ik een kooi in hardinxveld die ik r ff op ga pikken 

Twee kooien in 1 koop voor 10.00 en ik heb niets aan dat andere kooitje 

Veels te klein maar he de verkopende partij wil niet 5 voor de ene 

Dus ik neem beide mee .. haha die verkoop ik wel weer joh 

Hoe zegt mijn vriendin Nel dat altijd "Jij verkoopt de duvel en zijn ouwe moer nog ... 





Heeft "Sientje ff een fijnere kooi om in te herstellen 

Met een hogere bak zit ze wat meer beschut ..


Vandaag dankbaar voor " Een kooi waar ze minder zooi mee maakt hihi 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten