woensdag 2 februari 2022

T zal ff moten wachten ...1 febr

 Vandaag in de  Focus ` T zal ff moten wachten .. 1 febr dinsdag 


Jahh tis maanden geleden wilde de vlag al uithangen

Zou ik er dan overheen gegroeid zijn ???

Maar daar is er weer 1 

Een mega migraine from hell .. 

Wist niet dat een mens zoveel Gal kon spugen 

Nou heb ik n boel gal te spugen maar das meestal woordelijk 

Deze ronde compleet met kaak/tandpijn spierpijn en lamlendig zijn .. 

Met 1001 dingen op mijn planning in mijn hoofd 

Zal ik toch moeten toegeven aan mijn lijf 

T zal ff moten wachten ...

En me ook ziek melden opt werk wat vreemd voelt 

Kan amper licht en geluid laat staan geur verwerken laat staan gaan werken 




(* Zelftest gaf netjes een C ... )


Vandaag dankbaar voor "Mijn Migraine pijnstillers ...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten