dinsdag 18 januari 2022

Tok tok alweer een Ei dinsdag

 Vandaag in de Focus "Tok Tok alweer een ei ... Dinsdag


Grappig de meneer die de camping stoeltjes op komt halen

Is dezelfde als de persoon die de leuke schuttinghaan voor mij gemaakt heeft 

Die moest ik nog ophalen in Papecity 

Maar ja ff geen tijd ..

Dus gisteravond krijg ik een appie "He jij bent toch die van de haan die je nog op moest halen 

Ik zeg dat klopt ..

Nou ik kom morgen voor die stoeltjes neem ik  m meteen voor je mee .. 


Zo gezegd zo gedaan ik weer een stukje "rommel kwijt 

En samen met zijn maat heeft hij meteen de Haan aan de schutting bevestigd ..


Hij blij met de ( vis) stoeltjes om aan zijn kleinzoons te geven 

Ik blij met de schutting Lol en t feit dat ik die nu niet meer hoef op te halen 


Vandaag Dankbaar voor "zulke leuke grappen in mijn tuin 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten