woensdag 26 januari 2022

Don Diego dinsdag 25 jan

 Vandaag in de Focus `Don Diego 


Omdat ik in 1 groep twee castraten had

Die redelijk goed met mekaar door 1 deur Euh hok konden dacht ik ik laat het zo ..

Maar merkte wel dat 1 van de mennekes meer beneden leefde

Tussen de kippen dan met de groep caafjes ... prima maar toch ..

Ik dacht hou ik een plekje open voor op castraat bij de groep waar 'Bas "van overleden is ... ???

Why haha zou zodat ik een opvang caafje castraat een huis kon bieden zo nodig ..

Duhh bijna al mijn caafjes zijn uit de opvang /asiel of afgedankte fokzeugjes ..

En zo ook Don Diego ...

Dus feitelijk had ik die opvang caaf die een plekje zoch al in huis

Dus je snapt Don Diego woont bij Otje Sientje Shea Arya Nugget en Sanne ..

Hij heeft ff laten zien dat hij "Potent is aan de dames

Enu Sientje aka Khalisi zette hem op zijn nummer ..

Hej euh maat Daar bene we niet van gediend hej ..

Een kleine grom en gepiep later zaten ze met zijn 7 nen samen te eten ...

Dus een geslaagde koppeling ...

Beide groepen weer netjes met een castraat iedereen blij ..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten