dinsdag 23 november 2021

Voorbij aant lopen ---Maandag 22 nov

 Vandaag in de Focus "Maandag 22 Nov 

Ik merk dat ik weer verval in oude gewoontes 

Zo links en rechts meer hooi op mijn vork prik 

Meerdere ballen aant hooghouden ben 

En dat terwijl ik echt wel wet dat dat mijn struikelblok is ... 

Zoals vandaag Huishouden zaken regelen verzekeringsgewijs 

Diertjes verzorgen en door naar mijn werk tot 19.00

Dan racen naar huis snel eten omkleden en naar toneeloefening 

Waar er eerst vergaderd wordt want er zijn leden die het niet verantwoord vinden 

Die liever de life oefeningen stoppen en eventueel voortzetten via Zoom




Wel geoefend en leuke improvisatie stukjes gedaan maar moe moe moe 

En dat komt ook echt door 6 dagen werken 1 dag weekend om bij te tanken 

Ik merk het aan mijn emoties dat die weer wat hoger komen te liggen 

Dus misschien niet de leukste beslissing maar even de komende 4 weken 

Niet me haasten om BV naar toneeloefening te racen 

Maar thuis via zoom te doen zou wellicht al wat rust geven ..


Nu verder ff kijken waar ik in mijn agenda dingen ga schrappen 

En in mijn hoofd dingen moet schrappen voor mijn broodnodige rust ..

Komt goed ik zie het nu van te voren aankomen ...... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten