zondag 7 november 2021

Leven in de Brouwerij ... ...

 Vandaag in de focus ` Leven in de Brouwerij .. ..


Vandaag werken ... en het beloofd lekkr druk te worden 

Maaike ) eigenaresse heeft een mooie taart gemaakt 

Een proeftaart voor een bruiloft .. 

Kan i mooi meteen de verkoop in en hij wordt goed ontvangen

Ik ben lekkr druk met het van te voren klaar maken van div bel broodjes 

Die mooi in mijn nieuwe kleine virtines kunnen liggen




Want wat je oog ziet wil het vaak hebben 

En n regeltje tekst op een menu kaart Mwhaa dan minder  




Ik ben in mijn element lekkr in de oven pistoletten afbakken 

En ze gaan als `haha Warme broodjes de toonbank over 

Al snel is de kaas en de ham op

Wat er hier doorheen gaat daar is geen Pijl op te trekken 

Maar wat ik zeg kant en klaar in de vitrines doet wonderen ... 

Gelukkig is 1 van de meiden zo lief om even naar de supermarkt te rijden 

Bak ik ondertussen nieuwe pistoletten af kunnen die afkoelen 

IK maak ze niet in de keuken maar aan de bar 

Kunnen mensen life mee kijken hoe hun broodje gemaakt wordt



Slecht een paar mensen hebben moeite met het feit dat ik ze aanspreek 

`Mag ik eerst uw QR code scannen en ze dan een stempel op de hand geef 

Hoeven ze niet tig keer gescand te worden als ze van binnen naar buiten lopen 

T zijn regels die we niet zelf verzonnen hebben .... 

En Hej tis niet mijn Hobby mensen te scannen of ze wel of niet naar binnen mogen

But it comes with the job ... 


Mijn bar zit binnen no time vol haha meeste wel met mijn eigen peepjes 

En is heb t naar mijn zin `Leven in de Brouwerij `

OP naar meer van zulke dagen ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten