donderdag 28 oktober 2021

Zelf de Knabbels meenemen ... 26 oktober dinsdag

 Vandaag in de Focus `Zelf de knabbels meenemen .. 26 oktober Dinsdag 



Nou is er bijna 2 weken terug toch een knappe man opt asiel gekomen 

Die op brute wijze zijn huis uitgezet is en gelukkig bij Louter Bloemen terecht kon ..

Ik zag zijn foto's en man mijn hart sloeg twee slagen over joh !


Sorry Lex maar ik heb toch echt n date met deze man gehad 

Een heuse In door Pick nick ...

Wel n beetje jammer dat ik zelf de knabbels mee moest brengen ;-)

Maar evengoed  ben ik als n blok voor hem gevallen 

Zijn good looks zijn hoge knuffelgehalte jah zelfs zijn grote voeten en oren zwijmel ,....


Jah Lex was er in eerste instantie niet blij mee met deze "Concurrentie 

Maar hij weet ook als El verliefd is jah dan kun je er niet snel omheen 


Tja der zit niets anders op hij komt over 5 weken bij ons wonen samen met zijn Lief .. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten