woensdag 20 oktober 2021

Druppelsgewijs ...Maandag 18 okt

 Vandaag in de Focus `Maandag 18 okt ..Druppelsgewijs ..


Of het nou komt omdat het kouder wordt?

Of omdat ik vrij veel post over alle nieuwe menu ontwikkelingen van de kantine ?

Of de mond op mond reclame van de mensen die er al wel komen ?

Of omdat ik er nu een vast gezicht ben en ondernemend ?

Dat weet ik niet maar t trekt druppelsgewijs wel aan met gasten 


En melden zich langzaam aan meer mensen aan voor de menu's 

Waar ik vorige week ermee startte en twee aanmeldingen had 

Heb ik er deze week al 4 dus dat beloofd de goeie kant op te gaan .. 




Nu afwachten of het verder aantrekt of dat dit het is 

We shall see aan mij ligt het in elk geval niet 

En degene die de kantine bezoeken vinden me gezellig en eten ze met smaak van de menu's 

Dus zegt het voort haha ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten