dinsdag 28 september 2021

Vakantie tijd " 28 sept

 Vandaag in de Focus "Vakantie tijd 28 sept ..


Ze voelen het goed in het rooster van de centrale 

Dat ik niet meer elke dag de meldkamer voor ze draaien kan .

En zoals ik al eerder aan gaf mis ik de meldkamer best wel 

Heb aangegeven te helpen als ik kan 

Vandaag zaten ze ook weer omhoog 

Vakantietijd nog 2 collega's die ook in een nieuwe baan begonnen zijn 

Dat maakt dat er grote gaten in het rooster vallen die moeilijk op te vullen zijn 


En ik dacht vanmorgen yep op de planning stond "badkamer soppen

Maar hej die loop niet weg dat ken morgen ook nog 

De diertjes hebben me nu nodig ..

4 aangereden katten een jonge vogel in nood en 1 aangereden zwaan op de moerdijkbrug later 

Die door Rijkswaterstaat gevangen is en aan ons overgedragen is  

Zodat we die met spoed af konden geven bij  VK Karel Schot in Rotterdam  

Voor de nodige  medische zorg

En een jonge zwaan die door zijn ouders is weggejaagd 

Die in het centrum van Dort loopt midden op de weg en daar de autos die langs razen aan valt

Duidelijk de weg kwijt "waar moet ik nu heen .. 


Plus een vogel die dood in het water lag  ( die zijn voor de gemeente )

En we daar ook een verzwakte meeuw  aangetroffen die naar VK Karelschot moet.. 


En dat allemaal voor 11 uur vanmorgen ... 

Bewijst maar weer hoe nodig de dierenambulance eigenlijk is .. 

En hoe nodigen belangrijk  het is dat mensen ons financieel blijven steunen op : 

IBANNL10INGB0000419074

IBAN NL 10 INGB 0000 419074

Zodat we kunnen blijven rijden voor de dieren ... 





En t bewijst dat ik het nodig heb in mijn hoofd getriggerd te worden 

En regelneef zijn feitelijk op mijn lijf geschreven staat 

Blij dat ik in deze functie helemaal op mijn plekkie ben ...... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten