donderdag 23 september 2021

Tafeltje kussentje ....19 Sept ..

 Vandaag in de Focus "Tafeltje Kussentje ....19 Sept ..


Gasten vroegen of er ook wat meer gezelligheid in de kantine gebracht kan worden ??

“ Gezelligheid maak je in eerste instantie wel zelf “

Maar met de leuke vaasjes met verse bloemen

De mooie planten die ik kreeg om me suk6 te wensen in mijn nieuwe job

En t tafeltje en leuke kussens in de bank ( lekker lounge plekje )




Denk ik wel dat ik t al n stuk gezelliger mee gemaakt heb

Ik had nog zo gezegd "geen kleedjes

Maar had thuis nog van die veren kleedjes

Waar ik op uitgekeken was die boven niks lagen te doen ..


Net klein genoeg dat men er niks op kan zetten

Dus ze niet zo snel vuil zullen worden

Maar groot genoeg om net ff dat beetje meer sfeer te geven ,..



Zo krijgt het steeds meer sfeer ...


En hej .. ik ben er elke dag t zonnetje in huis ..

Dus niets houdt jullie nu meer tegen

Om een drankje of hapje te komen doen in de kantine of op ons fijne terras toch !

Tot snel #stalalblas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten