donderdag 2 september 2021

Werk en Sier paarden donderdag 2 sept ..

 Vandaag in de Focus "2 sept ... Werk en Sier paarden ... Donderdag


Smorgens zegt lex denk dat ik toch nog ff ga klussen vandaag 

Ff de radiatoren weghalen in de slaapkamer en het halletje 




Kan ik die meteen afdoppen 

Zo gezegd zo gedaan .. het geeft wel n hoop troep 




En van het 1 komt het ander zo blijkt maar weer 

De muur achter de "oude"radiatoren is niet gewit 

Dus alles in de slaapkamer van zijn plek om de muur te witten





Ik moet gaan werken minder gezellig klussen voor Lex maar tis niet anders

Je hebt immers Sier en Werkpaarden haha al is hij niet voor sier 

Hij is meer het Kluspaard ... 


Als ik avonds thuis kom staat het eten klaar en is de slaapkamer gedaan 

Na het eten help ik de nieuwe radiator voor de verse gewitte muur te plaatsen

En dan vinden we het beiden voor vandaag wel weer "Appie's  * ( Term van klusmaatje Theo )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten