zaterdag 28 augustus 2021

Dat klopt niet ....28 aug

 Vandaag in de Focus "Dat klopt niet ... 28 aug ... zaterdag 


Dat je dus om 6,15 al wakker bent om 7.00 besluit eruit te gaan

Ff tuttelt met je Bullekids je dan zachtjes aan kleed tanden poets en wast

Make uppie der op en terwijl Lex nog slaapt naar de supermarkt gaat

lkr vroeg dan ist nog rustig geen fam met dreinende kids 😜

Je dus voor half 9 thuis bent met boodschappen die opruimt

En begint aan een bammetje smeerworst voor de dames bull en rodiworst voor Phanny

Want die blieft geen boterham smeerworst ..

En je meteen je Shake klaarmaakt

En terwijl je staat te smeren iets hoort waarvan je denkt “ das ni goed ni …

Je omdraait en dit aantreft …




Blijkt dat de onderkant uit je blender geslagen is

… Dan …

Kan ik je zeggen dat ik scheldwoorden te kort kwam

De brammetjes ff moesten wachten

Omdat ik eerst deze ravage op moest ruimen

T ergste had ik voor de foto al van t werkblad afgeschoven …

Dan lieve bloglezers dan start je dag mooi k*t

En ik kan je zeggen dat ik n tijdje lang echt opgefokt was erdoor ... Grrrrrrrr

Om ff positief te blijven t rook wel lkr met opruimen


En zo startte mijn zaterdag en die van jullie ????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten