maandag 5 juli 2021

Niets zo veranderlijk als "Zondag 4 juli

 Vandaag in de Focus "Niets zo veranderlijk als "Zondag 4 Juli ..


Jah jah ik weet het niets zo veranderlijk als "Ik ;-)

Ik had vorig jaar de houten bakken die ik van lex gekregen had

Gemaakt door leerlingen van de sociale werkplaats 

In het stuk gezet voor de vakantie knagers Logees 

Maar daar is veels te weinig zon in die hoek door de boom van de buren


Dus heb ik ze leeg staan scheppen alle aarde eruit 

Aarde in de kruiwagen lege bak daar bovenop 

En zo naar hun nieuwe stek gereden 

Ze staan nu op de oprit voor de fruitbomen 

Kan ik er straks mooi de nu nog kleine zaailingen verder in uitspenen





Wat een job joh maar vol aarde zijn die dingen echt niet te tillen 

En Yall know me "als het ff ken wil ik er niemand voor lastig hoeven te vallen

Haha vooral niet omdat lex vorig jaar al zei "

Die zware %$^% dingen versjouw ik niet nog eens !!


Meteen de grote ren die om het vakantieparkje heen staat een meter verzet

Heeft het knaagdier vakantiepark iets minder ruimte 

Maar dan kan ik gewoon weer bij mijn kruiden

En lets face it rond de logees blijft het ook dit jaar erg rustig kwa boekingen 


Weer een dagje na de meldkamer me nuttig gemaakt ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten