donderdag 17 juni 2021

Kraamkamer ... 16 Juni ..

 Vandaag in de Focus "Kraamkamer ... 16 Juni ... 


Lex is stil en verdrietig en slaapt slecht 

Hij zit erbij als lappenpop en ik laat hem

Ik vind tot overmaat van Ramp ook nog eens kip Keetje dood in de villa 

Kappen nu met de dood  asjeblieft ... 





Ik besluit dat ik mijn zaailingen uit hun kraambed ga halen 

En over ga zetten in ruimere behuizing 

Ik wil planken maken in de kassen zodat ik er wat meer in kwijt kan 

En in het speciaal de lange plantenbakken met radijs pepers tomaat

Ik vraag aan Lex of er een zaagje in mijn decoupeerzaag zit 

( Kl@te ding om een zaagje in te zetten )


En als ik begin potten aarde enz te verzamelen

Zie ik dat Lex zich gewassen heeft 

En naar de schuur loopt naar buiten komt met centimeter en de afkortzaag 

"Waar wil je de planken hebben en hoe lang wil je ze hebben








Afleiding voor ons beiden ... lex klust ik plant 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten