zaterdag 26 juni 2021

Confronterend ...25 juni

 Vandaag in de Focus "Confronterend ... 25 juni 


Wat heb ik in tweestrijd gestaan 

Er kwam een rouwkaart binnen van de moeder van mijn schoonzusje 

Met het verdriet wat nog hoog zit van mijn schoonmoeder 

Dacht ik meteen ... no way dat ga ik niet trekken nu 

Dan ga ik zitten huilen en niet om moeder Macare 


Maar omdat ik het zelf ook fijn zou vinden om op zo'n dag gesteund te worden  

Ben ik toch gegaan om haar de laatste eer te bewijzen 

Plus te laten zien aan mijn schoonzus en mijn broer dat ik er voor ze ben





En wat was het confronterend maar gelukkig kon ik het los zien van .. 

Ben ik toch sterker dan ik zelf dacht 

Blij dat ik mijn eigen verdriet even opzij heb gezet en er toch even bij was ..


Rust zacht ...Dick en Leny 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten