maandag 14 juni 2021

13 Juni ... zit mijn jasje goed ...

 Vandaag in de Focus `Zit mijn jasje goed ... 13 juni .-


Yep i know t slaat nergens op 

Je hoeft niet op je Paasbest te verschijnen op een crematie plechtigheid 

Maar mijn schoonmoeder zag er altijd verzorgd uit altijd mooie kleding aan 

Zelfs in haar laatste weken had ze de mooiste huispakken aan 


Dus wil ik zeker op haar uitvaart zo goed mogelijk uit de verf komen 

Vanmorgen is mijn thuiskapster geweest heeft er haar weekend planning voor omgegooid 

Zodat mijn haar  weer picobello zit .. Thanks lieverdje Floor <3

Is mijn Kledingkeuze inkluis leuke hakken bij deze besloten






Immers nice shoes maken je outfit compleet toch 

Hoef ik me daar niet meer druk om te maken op de dag zelf ... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten