zaterdag 24 april 2021

Kennis is macht ... 24 april

 Vandaag in de Focus `Kennis is macht .. 24 april ...


One purks of the job is 

Dat ik via Dierenlot diverse dieren gerichte cursussen kan volgen 

En vandaag is dat `Gesprekstechnieken --

Die gegeven word door de zus van Elly lust Marja Lust

Handvaten erbij om mijn centraliste zijnde te verbeteren 

Fine tunning as you will .... 

Heel benieuwd ill keep you postid how it whent  ... 


Wat een leuke vrouw is dat joh.. die Marja Lust 

Een workshop vol tips die ik zelfs in het dagelijkse leven kan gebruiken 

Het is echt goed te doen .. iedereen houdt zijn of haar afstand 

En het klaslokaal is ruim opgezet zodat ze die anderhalve meter goed kunnen waarborgen

Het lespand van Dierenlot is gesitueerd in het oude station van Arkel




Opgeknapt en voorzien van alle moderne gemakken 

Tijdens de korte pauze moest ik even naar het toilet ff de bakies thee lozen ...

Hangt er dit prentje .... haha had to share ..

Yep ook superhelden moeten af en toe ff t kleine kamertje bezoeken hej ... 




Ook kennis gemaakt en wat leuke gesprekken gehad met collega's uit andere regio's

Waar er ook een grote verscheidenheid van Ego's werken aldus noted by me .. gni gni ...




Nog meer beleerd  met een leuke gevulde  goodybagg naar huis gereden..

Lekkr binnendoor terug genietend van dorpjes zoals Hoornaar 





Het bijbehorende certifikaat ontvang ik nog dat waren ze even vergeten .. 

Maar och haha 1 foutje is nog een 9 toch ..... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten