vrijdag 19 maart 2021

Zandzakken voor de Deur ... 19 maart ..

 Vandaag in de Focus " Zandzakken voor de deur ... 19 maart .. 

Twee x deze week een prive aankoop moment besteld bij de gamma 

De eerste 6 zakken in de auto gelaten die moesten er vanmorgen eerst uit 






Kruiwagen mee en gaan .. 

De buurman zag me etteren en zei "had je niet beter een cuup kunnen betsellen

Je sjouwt je rot zo .. en bleef voorts op zijn stoep zitten!  O whell 

Ik kan het allemaal zelf dat scheelt .. 


Door naar de Gamma weer 6 zakken halen 

Die thuis ook meteen uitgeladen en toen het hele zwikkie naar beneden 

Stoer ladde ik 4 zakken op de kruiwagen naar benee 

Jahhhh dag doei die hou je niet tegen ja kan wel met pijn in mijn nek 

Jammmerrr maar twee zakken is echt genoeg per keer 

12 x 25 kilo ..

Van de pallet op de kar van de kar in de auto van de auto in de kruiwagen

En dan uit de kruiwagen tegen t huis aan .. 

Ik heb ze vaak genoeg in mijn handen gehad de 300 kilo....

Maar ze staan beneden ,... startklaar voor de klus van morgen 





Geen bezoekje aan de sportschool nodig gehad hoor .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten