zaterdag 9 januari 2021

Pillen schema ,.. 9 jan

 Vandaag in de Focus "Pillen schema ... 9 jan 


Ben verrot heb heel de nacht naast mijn meiden gezeten

Gewaakt op mijn Flowtje dikke dootje 

Die geslapen heeft wat gehoest gesmekt en vooral veel geslapen heeft

Ik heb niet geslapen dan af en toe 5 min weggedoezeld 

En bij elke rare ademhaling weer wakker 


Maar dat heb ik er dik voor over vroeger als Tony ziek was deed ik hetzelfde

Lex komt uit bed en vraagt hoe het gaat ?

Nou ze is niet van haar plek geweest dan wat andere slaapposities na 

En ik ga haar zo haar Maagbeschermer geven zodat ze over n uurtje wat mag eten

Ik voeg de daad bij het woord en met n stukje rookvlees gaat t pilletje er gelukkig in 

En heeft ze na een uur ook best de puf en trek om wat te eten 


Lex zegt ik kom uit bed dan kan jij ff wat uurtjes slapen 

Dus ik ben even in mijn nest gedoken voor 2,5 uur onrustige slaap

want bij alles wat ik hoor wakker '" Stel dat .... 





Maar ze heeft gegeten en haar maagbeschermer zit er nog in 

Dus tijd voor haar lever medicatie ..

En ook dat blijft er tot nu toe in .. 

Dus duimen dat het vanaf nu beter zal gaan dat de medicijnen de ontstekingen snel te lijf gaan

En duimen dat ik de angst dat ze weer gaat kokhalzen kwijt raak 

want echt wat er gisteren gebeurde dat wens je je ergste vijand niet toe ..


De komende maand dus een goed schema aanhouden kwa pillentijd enz enz 

Gelukkig is ze iets tieriger vandaag .. 

En was ze blij dat ik weer uit bed was maar als ze zich druk maakt moet ze hoesten

Dus houden we het hele span de komende dagen ff trancilo ... 


En de plannen die ik gemaakt had voor het weekend ..

Och die kunnen op een later tijdstip ook nog ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten