zondag 6 december 2020

Een bosje ... ... 5-12

 Vandaag in de Focus "Een bosje ..... 5 dec 


Lex zegt "ik wil eigenlijk dit jaar wel weer een kerstboom

ik stel voor om naar een mooie kunstboom te gaan kijken 

Haha ik zal jullie de blik die ik kreeg besparen .... 

Neen dat komt hier niet in huis 


En dus gaan we op pad voor een mooie boom 

Lex stelt voor omdat er toch n lekkr zonnetje staat dat met de oldy te doen

Goed plan haha want hij is ff vergeten dat de Seat geen Roofrack heeft ..

En zo hebben we meteen een leuk uitje ..


We halen de boombij de kweker in Hoogblokland 

Daar hebben we grote keuze en laten we wel zijn hanteren ze vriendelijke prijzen

We hebben n mooie volle boom uitgezocht met kluit 




Dus die kan kan in een net geduwd worden

Kan i netjes achter in de bak 





Thuis in een emmer vastzetten met stenen die staat als n huis ...

Kan ze mooi uitzakken 

En hebben we morgen ook wat leuks te doen 

Om haar op te tuigen ....





Zo zegt lex heb jij de komende weken weer een bossie in huis 

Ik zeg n bossie ?? ja een bossie naalden ;-) 

Grappenmaker ....haha maar net zo blij met de boom als met n bos bloemen hoor 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten