vrijdag 11 december 2020

Hugo de Grote ... 10 dec

 Vandaag in de focus "Hugo de Grote 10 dec ... 


Lex was er meteen al weg van ...

Er stond bij de barbier/kapper een grote oude Flight case 

Hij sprak de eigenaar aan "joh als je die ooit wegdoet 

Ik zoek nog een mooie oude kist voor in de Oldtimer


De eigenaar ging er over nadenken 

Tja ondertussen hebben wij een andere mooie oude kist voor in de oldy 

Maar lex krijgt een telefoontje , dat de flight case te koop is .....


Lex zegt het tegen mij "ik zeg maar je hebt al n kist voor de oldy toch ..

Ja das waar !  maar ik zie de teleurstelling in zijn ogen 


De flight case laat hem echt niet los 

Haha u raad het al ik geef toe en zeg "bel die man of je hem kan komen halen

Dus togen wij naar Rotje Knorr om Lex zijn kist op te halen 

Tja zegt die moet dan wel n mooi plekje krijgen 



Maar ja alles staat nu al anders door de kerst versieringen en boom 

Dus waar ik m bedacht had daar gaat het ff niet 

Maar we proberen m op div plekjes uit 

En ik zeg ik weet n plek maar dan hebben we n volgend probleem


Haha nou zie hier onze nieuwe salontafel 


Ze past eigenlijk veel beter bij de nieuwe hang en staande lampen 
O whell salontafel nummer ?? haha ik ben de tel ondertussen kwijt 
Waar heen met de nog geen half jaar geleden aangekochte grote leren hoocker ??
Nog geen idee ...

Maar Lex heeft zijn Flight Case ... uit 1958 ... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten