woensdag 14 oktober 2020

Pis lulletje ....Dinsdag 13 okt ...

 Vandaag in de Focus " Pis lulletje ....Dinsdag 13 okt .. ...


Dat ik lid ben van "Sliedrecht Toen en nu ..

En er zo nu en dan foto's van Sliedrecht op post 

Daar meestal wel leuke reactie's op af komen 

Ik nu het volgende gepost had ... 

Schepje en vormpjes mee en gaan ... tis 1 grote zandbak voor de deur ... ff geen ritjes met onze oldtimer ... maar t schijnt dat het als t af is heel mooi wordt .. dan nemen we t ongemak maar voor lief ... hihi als ze maar wel doorwerken


Vond 1 of andere lulletje rozewater het nodig mij ff te zeik te zetten ...

"Dat ik niet zo moes klagen omdat ik niet met mijn "Oldtimertje" kon spelen

En als ik vond dat ze niet snel genoeg gaan zelf maar ff n kloffie aan moeten trekken en gaan helpen

Maar dat dat wel te min voor me zou zijn ....

En dan ook nog iemand die reageert met "goed gesproken Krijn .... 


Ik lees het en denk HUH what the f.... wat heb ik die man misdaan ik ken m niet eens ....

Dat laat ik dus niet zomaar gezegd worden flikker op dus een fijn bericht naar t bestuur 

En ja noem mij verrader klikspaan nsbr van mijn part 

Maar wat ik dacht te posten als n leuke foto van hoe de dijk er nu bij ligt  wens ik niet aangevallen te worden ik viel er immers niemand mee aan of af .. 

Sorry maar zo ga je niet met mensen om 

Kijk n ieder kan en mag een mening hebben maar dit sloeg kant nog wal 


Gelukkig goed opgepikt door het bestuur en de man zijn reactie is verwijderd ..

Reactie van t bestuur ...Iets verwijderd waarbij naar mijn mening te veel 'op de vrouw' werd gespeeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten