vrijdag 16 oktober 2020

Radertje .... 16 okt

 Vandaag in de Focus` Radertje 16 Okt ...


Om het mogelijk te maken zieke dieren of verdwaalde dieren

Gedumpte dieren en gewonde dieren te helpen 

Ben ik mijn werk voor de Meldkamer begonnen 

De ene dag grijpt het me meer aan dan de andere

Zielige schrijnende meldingen waarvan je denkt waarom hoe dan ??

Maar ook suk6 meldingen waarin we dieren mogen en kunnen helpen 

Met het vinden van nieuwe baasjes medische hulp en zorg ...enz 

En wat ben ik dan ook een beetje trots als er opgeknapte dieren de natuur weer in kunnen

Omdat ik in het uurwerk van het proces een radertje ben ... 

En dan neem ik het verdriet soms de onmacht op de koop toe ....

"

Deze egeltjes werden opgevangen door de Egelopvang in Papendrecht.

Daar zijn ze behandeld en voldoende opgeknapt om uitgezet te worden.

Daar gaat een dierenambulance van Louterbloemen voor zorgen.

Altijd weer fijn om egeltjes terug te mogen zetten in de natuur.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten