woensdag 19 augustus 2020

Uitbreiding ... 19-08-2020....

 Vandaag in de Focus "Uitbreiding ... 19-08-2020 ...


Nu ik Knab-el wat meer ga promoten 

Zal ik ook moeten zorgen voor meer buitenverblijven

Dus duik ik marktplaats op en begin ernaar te struinen ...

En ik vond een leuk betaalbaar buitenhok in Hellevoetsluis

Die we van de week meteen hebben opgehaald toen we er toch waren voor mijn schoonma




Eerst lekker gesopt en ontsmet en alle stof eraf en eruit geveegd

Toen in twee laagjes tjet gezet zodat het mooi bij de rest past 

En weer een verse regen afweer laag erop heeft zitten ..

https://www.facebook.com/Knab_El-621246504701635

Nu nog op een verhoging zetten en n ren eromheen 

En dan heeft Knab-el er weer een knap buitenverblijf bij ,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten