woensdag 26 augustus 2020

Where ever i lay my head ..... 26-08-2020 ..

 Vandaag in de Focus "Where ever i lay my head .... ... 26-08-2020....

Via de BP ( tankstation ) waar ik destijds werkte

Kwam ik aan het telefoon nummer van een thuiskapstertje 

En knipbeurten groeide uit tot een vriendschap 

Zo 1 die zo nu en dan heel close is en zo nu en dan op afstand 

Maar we houden mekaar int oog 

We zitten in mekaars hartje 


Vandaag na de meldkamer even nou ja even haha bij gekletst

En meteen op "Kraamvisite bij hun nieuwe poezenkind 

Een mooie jongeman van 12 lentes jong die een gouden mand zocht 

En die bij Laura en haar familie gevonden heeft .




T idee was voor een Britse Korthaar Kitten te gaan 

Maar dan komt deze knappe lieverd op je pad 

En die hebben ze meteen in hun hart gesloten ... 

Ik hou d'r van en t verbaast me niks dat hij zich gedraagt of hij er altijd al gewoond heeft 

Type "Where ever i lay my head thats my home ...


T was als vanouds gezellig we zijn weer "Bij "

Thanks for having me X 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten