woensdag 12 augustus 2020

Lui Paard .... 12-08-2020 ...

 Vandaag in de Focus "Lui Paard... 12-08-2020...

Mijn nepnagels ik zou ze niet meer willen missen 

Maar het betekend wel wat meer onderhoud dan normaal

Dagelijks Nagelriemolie om mijn nagels en riemen gezond te houden

Maar ook de uitgroei laten behandelen

En wat er zo leuk aan is haha zijn de eindeloze combinaties die je met lak kan maken

Nou was ik mijn groene nagels met hondenstickers nog lang niet zat

Maar de uitgroei was echt ni mooi meer


Tijd voor een bezoekje aan de nagelstyliste "Nailsalon Per sempre in Papecity 

En die heeft in deze tropische temperaturen weer 10 kunstwerkjes gecreëerd



Met de nude kleur La-di-da gelpolish van Halo als basis 

Een luipaard motief op de middelvinger en pink

En op de ringvinger burned orange van Halo

Verslavend haha nu alweer aan t kijken wat ik er volgende lakbeurt op wil ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten