zaterdag 4 juli 2020

Poppetje gezien ! .. 4-7..

Vandaag in de Focus " Poppetje gezien ... 4-7...
We gaan verbouwen onder onze Frontporch ..
Err komt een heuse bar te staan
Maar daarvoor moet er wel 1 wand dichtgezet worden

Een ander voordeel daarvan is
Tja hoe zal ik het eens zeggen ...
We hebben weer fulltime bewoning bij de buren
Enu das prima maar t betekend ook wat inleveren kwa privicy
Yep i know spoiled brats and all ...
Een luxe probleem hoort ik u zeggen
Als je in een rijtjes huis heb je dat al snel
Dat buren je overkijken aan alle kanten
Wij hebben de luxe maar aan 1 kant buren te hebben
En aan de andere kant eerst een stukje natuur eer er volgende buren wonen



De rechterwand van de frontporch gaat dus dicht
Kan ik weer gewoon in mijn "Just awake face schaarloos gekleed daar zitten
Any time i want ..


Zonder dat ik me bekeken voel of dat ieder gesprek te horen valt
En das n fijne bonus van het maken van een bar




Gevalletje "Poppetje gezien kastje dicht ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten