zondag 7 juni 2020

Wigwam ... zaterdag 6-6...

Vandaag in de Focus "Wigwam .. zaterdag 6-6 ...

Dat ik van mijn gevleugelde vriendjes in de tuin geniet
Hun gezang en bezigheden in mijn tuin .
Dat is voor vele onder jullie geen nieuws
En dat ik van aardbezien hou al evenmin

Maar dat die twee "liefdes "niet samen gaan dat wisten jullie nog niet
En kijk ik ben de rotste niet ik gun mijn tuin vriendjes echt hun snackie
Maar wel vreselijk jammer dat die snack bestaat uit mijn rijpe aardbezien ...

Snotfer net zo blij met mijn eigen ( verder ) opgekweekte plant
En al blij bij het idee van alle vruchten die er in zitten
Dus ben ik maar aan t prakiedenken en knutselen geslagen
Hottentottententententoonstelling ... 4 buizen een net en t-rips
En er staat een hapsafe wigwam om mijn oogst ...



Sorry voogs ... je zal toech op zoek moeten naar andere snackies
Want mijn bezieen ... staan lekkr veilig onder hun wigwam ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten