maandag 4 mei 2020

Bloemenzee .... 4 mei

Vandaag in de Focus "Bloemenzee... 4 mei ..

Ik ben er nog niet helemaal uit wat er nog in de middenborder bij moet
Maar ik heb altijd al een wilde bloemenborder willen hebben
Dus besloten om te kijken f ik die kan realiseren
Van de week de eerste stap gezet ...
Zaadjes besteld bij een site die zich inzet voor Bijen en Vlinders
Meteen wat extra gestort ... de zaadjes komen met de post ...

Maar haha dat duurt me natuurlijk te lang
Om daar op te gaan zitten wachten
Dus een grote bus wilde bloemenzaad gekocht
De border opengeharkt zaadjes erin en de grond er weer overheen

Haha nu Toch dat geduld .... want het duurt 60 dagen eer er wat op komt
Maar dan hoop ik op een bloemenzee
Waar wij zelf en alle insecten van kunnen genieten
Kijk er nu al naar uit ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten