donderdag 6 februari 2020

Zeg het met Bloemen ..Zaterdag 1 febr ..

Vandaag in de focus "Zeg het met  Bloemen .... Zaterdag 1 febr ..

Soms zijn zaken anders dan je dacht
Of dat ik dacht ...
Kijk ik rij paard maar ben gene ankie ..
En dat ambieer ik ook totaal niet
Ik ben een uurtje aant hobbelen
Lekkr t hoofd leeg maken en ook nog sportief bezig zijn 
Maar sommige dames om me heen zijn wel van het type Strebertje
En in alle eerlijkheid stoor ik me soms wel eens aan hun snijwerk !;-)

Maar vaak ist andersom en denk ik wel eens `Ik ben vast een storende factoor `

Maar niets blijkt echter minder waar ..zo blijkt ..
Ik heb mezelf een tijdje op Non Actief gezet na de hart catherisatie
En ik word gemist .,.jawel gemist
En niet alleen door mijn vriendje Leen
Nee dus ook door de meiden ...



Ingrid uit mijn groepje mederuiters kwam vandaag op de koffie
Met een mooie bos bloemen uit naam van de meiden
Jahhh het initiatief kwam geheel van Ingrid<3
Maar de meiden deden graag mee

Hoe leuk om zelf te denken dat je storend bent
( in de weg rijden )
Terwijl hun dat dus helemaal niet zo ervaren
Jahhh dat doet goed zeker uit een hoek waaruit ik het niet verwacht had ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten