zondag 22 december 2019

Zo goed als t laatste wat je deed ,...21 dec

Vandaag in de Focus "Zo goed als t laaste wat je deed ...  21 dec

Jahh kan er om liegen maar ben teleurgesteld
2 jaar alles gegeven en zelfs dingen gelaten voor mijn werk
En dan wordt je ziek ...
Je krijgt nog een paar whats upjes bloemen maar dat was het dan wel
Je wordt binnen het cateringsbedrijf vervangen
En hej Zakelijk gezien een slimme zet ik blijf dat beamen

Maar dat je dan zelfs niet eens meer kerstgroeten krijgt
Of een uitnodiging voor een kerstborrel
Niet meer mee deelt in een kerstpakket ..
Dan laat je je wel kennen ..
Maar hej maakt het voor mij makkelijker
Geen enkele werkgever krijgt nu meer dan 100 % inzet meer van mij
Want blijkbaar is tomeloze inzet dus Niets meer waard

En dan valt er een klein pakketje in de brievenbus
Van Senior service .. waar ik nog steeds in dienst ben
Maar al een tijdje geen uurtjes voor gedraaid heb



Die weten wel hoe fijn een klein teken van waardering is
Ook al ben je even "Niet actief bezig binnen het bedrijf
"Gluhwein melkchoco smaak !!! 

...


"Je bent zo goed als het laatste wat je deed  ...
Een oude werkgever van mij "Meneer van der Ree  ( Van der Ree Klassiek )
Zei het geregeld
Ik snapte het destijds niet zo maar nu des te meer ...  ;-)

Geen idee wat ik gewonnen heb maar !!
Ik moet ff Sjakie ff bellen van de chocolade fabriek
Want ik heb de "Gouden wikkel ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten