vrijdag 13 december 2019

Schiet eens Op ...vrijdag 13 dec

Vandaag in de Focus ` Schiet eens Op ....vrijdag 13 dec


Beestjes zijn snel verziekt
Zelfs de vogels buiten heb ik verpest hihi
Als de kippen graantjes krijgen strooi ik ook een handje in de pietenpaal
Maar soms sta ik er niet bij stil
Dat was Onacceptabel volgens mevrouw /meneer duif
Terwijl ik bezig was met de caafjes en kippen verzorgen
Water verversen enz enz


Bleef  ze me volgen hup op de schuur en koeren
Hup op de schutting en koeren
Ze ging op de barometer meter zitten
Kon ze goed zien wat ik allemaal aant uitspoken was

Met terug naar binnen lopen vloog ze achter me aan
Lande op de grond en liep letterlijk achter me aan
"Jah Hallo ..... vergeet u niet wat ...



Haha dus je snapt meteen maar even een handje graan in het voerhuis gedaan
Echt he .... als je tuindieren je op gaan Jutten "Schiet eens op met ons voer ....;-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten