donderdag 19 december 2019

Gaat uwen bek ni verder open ,,,,?? "18 dec

Vandaag in de Focus"Gaat uwen bek niet verder open !!"18 dec ...


Omdat niet iedereen internet heeft
En sommige mensen het nog zo enorm waarderen
Heb ik voor een kleine groep toch een kerstkaart geschreven
En Tja dan moet je dus ook kerstzegels hebben

Dus na het bezoekje aan de bedrijfsarts
Waar ik een goed gesprek heb gehad
En heb aangegeven weer wat uurtjes aan de slag te willen
( niet wetende of het nut heeft aangezien mijn contract afloopt einde deze maand )

Door naar de supermarkt ff die zegels regelen
Dan kennen de kaarten bijtijds op de bus

Graag 1 velletje kerstzegels ...
Das dan 16,40 a.u.b
Ik zeg ik wil maar 1 velletje !
Ja dat is de prijs van 1 velletje ...
Ik dacht gaat uwen bek ni verder open ....



Ik kan helemaal begrijpen dat er helemaal GEEN kaarten verzonden worden
Want laten we eerlijk zijn je zit zo over de 20 man
Aan fam vrienden kennissen collega heen ...
Tis dan ook dat ik de kaarten al geschreven had
Maar volgend jaar krab ik mezelf nog eens achter t oor ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten