zondag 29 december 2019

Verwend ... 28 dec

Vandaag in de Focus `Verwend ...

Man man wat ben ik verwend ..
Superfijne kerst kado´s maar ook verjaarskado´s

Van Lex zoals jullie weten al de Power boost box
En vanmorgen bij het ontbijt lag er nog een presentje op mijn bord


 Yeah ...een nieuwe set ringen voor op mijn Ixxi Ring


Plus een heerlijk etentje bij de Heren van Ambacht ...

Van Nel en Theo een heerlijk bad-douche zet van Kneipp
Van mijn vader en tweede moeder een kado bon
Plus een mooie bos bloemen erbij



Van Tony en Nicole een nieuw mobiel hoesje
Helemaal naar mijn zin ..
Al mijn pasjes passen erin en zelfs met een ritsje voor geld
Mijn vorige hoesje moest ik mijn mobiel omhoog schuiven

 


Eer ik er foto´s mee kom maken
Bij dit hoesje hoeft dat gelukkig niet meer

En weer lekker eten op tafel hahahhaa ! t kan niet op ...


Fijne visite fijne kado´s massa felicitatie´s via Facebook
Jah ik voel me geliefd en gewaardeerd
Dank jullie wel allemaal SMAK !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten