maandag 4 november 2019

Op 1 lijn ...

Vandaag in de Focus "Op 1 lijn ...

Vanmorgen een onderhoud met de bedrijfarts gehad
"Hoe is het met u ??
Nou onstabiel .....
Vertel hoezo onstabiel ...??


Dus vertelde  ik alles  wat mij de laatste tijd overkomen is
De lopende zaken kwa mijn gezondheid
De lopende zaken inzage de trauma verwerking
En de lopende zaken inzage mijn werk bij Pon

Dat ik niet wil zijn die ik ben
Want daardoor kunnen mensen ,bazen,situaties mij te veel raken
Dat mijn tomeloze inzet niet beloond word
Maar dat ze op het werk de grond onder mijn voeten weg getrapt hebben

Hij kon zich niet vinden in de manier waarop ze gehandeld hebben
Niet vanuit het ziekenhuis en niet vanuit Vitam
En hij zei "op zon manier is het 1 stap vooruit
En 2 stappen terug ...

Maar u moet zichzelf niet willen veranderen
U moet in gaan zien dat u niet terug gaat krijgen
Wat u in mensen bedrijven of situaties stopt
Want niet iedereen is zoals u en u zit nu met de ellende ervan

Neem u tijd er staat immers GEEN tijd voor overspannen/burn-out



Fijn dat ik een arts getroffen heb die met mij op 1 lijn zit
En die ook meedenkt hoe het anders kan Nu en straks in het reintregratie project
Maar maakt u zich daar vooral nog niet druk om ..

Ik zie u over 6 weken weer bij mij verschijnen
En dan hoop ik dat u beter nieuws te melden heeft

Dat hoop ik met hem mee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten