woensdag 25 september 2019

Zieke Kip ...

Vandaag in de Focus `Zieke Kip ...

Pim is al eventjes niet zichzelf
Ik kan het hok zomaar inlopen zonder dat hij me aanvalt
Toch opeens lief geworden ... zijn lesje geleerd
Tja dat zou leuk zijn maar..
Ik denk eerder dat hij op zijn laatste loodjes euh pootjes loopt
Zijn kam is vaal en hij Tuft en is echt ni lekkr

Ouderdom denk ik met een combi weerstand afname
Maar om te voorkomen dat hij iets onder de leden heeft
Wat de dammetjes kip aan zou kunne steken
Hem toch maar even apart gezet ...



Extra lekkere graantjes al eet hij als een `Zieke kip `
En een bak water met n drupje bleek
Klinkt gek maar werkt bij pluimvee als antibioticum
Zijn ontlasting is zo te zien in orde ..



Even aankijken wat m doet mijn Pimmetje
Mijn haar liefde haantje ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten