zondag 15 september 2019

Lappendeken ...

Vandaag  in de Focus "Lappendeken

Lex is lekkr de hoort op met zijn Fiets
T koppie leeg fietsen ..

En ik heb vandaag weer fijn geklust met Theo
Die me geholpen heeft de grote spiegel onder de frontporch te hangen



Is die ook weer van achter de bench vandaan
En hij zorgt voor nog meer licht onder de frontporch

Met theo hang ik ook Lex zijn Tuinposter op van de Oldi
Ik besluit meteen dat ik de tafel daar niet meer wil
Maar daar hebben Theo en ik al een andere bestemming voor
Waar over later meer ... ;-)


Is die wand ook weer helemaal anders
En vanuit de huiskamer kijk je nu zo op de Oldy
En Who knowes geeft het Lex inspiratie om de Oldy weer van stal te willen halen ...

Toen over naar de orde van de dag
Het verder bouwen aan het grachtenpanden huizenblok voor in Villa Tok


Met wel de uitdaging alle restmateriaal van het bouwen op te maken
Dus dat houdt in dat we creatief moeten zijnen gelukkig zijn we dat !!

We hebben geen hele platen meer om de huizen uit te zagen
Maar wel allerlei zaagstukken
Denktank Theo had de raderen thuis al laten draaien
T ontwerp zat m al in de kop !



En samen hebben we er een mooie lappendeken van weten te maken ..
Die nu in mekaar verlijmd staat  uit te harden
Je kan er in grove lijnen al de juiste contouren uit halen ...



Over 2 weekjes klussen we er weer verder aan
Maar voor nu pas op de plaats ...
Druk weekend en dat hakt er in maar wel weer n TOP weekend ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten