maandag 22 juli 2019

Tunnelvissie ...

Vandaag in de Focus "Tunnelvisie...

De Caafjes genieten enorm van hun grote Tunnelbuis
Ze vertoeven er eignlijk elke dag wel in
Eigenlijk oneerlijk dat het tweede volkje er geen heeft
En dat de buis eigenlijk net iets te lang is om lekkr schoon te kunnen maken



... En dus ..
Ga ik de buis gewoon in tweeen zagen




Dan hebben beide volkjes er wat aan
Is i beter schoon te houden ook
Voorlopig zet ik 1 deel terug in de caafjes ren
Kunnen ze er nog gebruik van maken
Tot het hele volkje gaat verhuizen


 



Otje 1 van mijn eerste Caafs heeft een vies oogje
Wat ik toch ff extra in de gaten hou
Want je moet er niet aan denken dat zo,n onsteking naar binnen slaat

Vanmorgen vroeg Otje haar oogje weer schoon gemaakt en gezalfd
Maar wel ff wennen hoor zalven bij zo'n klein uretje ..
Gelukkig is zij de tamste van het spul en laat het goed toe



Mijn vroegere werkgever "Meneer van der Ree "zei altijd
" 100 euro handel is 1000 euro ellende ...
Hij gaf me er uitleg bij ...
Spullen en bezit zijn fijn maar een hele verantwoording
Vanmorgen moest ik aan zijn uitspraak denken
En snap nu meer dan ooit wat hij er mee bedoelde ...

100 euro handel is 1000 ellende ..hij heeft in zekere mate gelijk
Maar de ellende neem ik er met liefde bij ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten