donderdag 18 juli 2019

Timmmberrrrr..17/7

Vandaag in de Focus `Timmmberrrr....

AL een tijdje doet mijn Domestica appelboom het slecht
En ik keek dan ook met spanning uit naar de verse boomtoppen
Maar toen die niet kwamen en helemaal geen tekenen van nieuw blad
En de schors er spontaan af begon te vallen 
Wist ik het al `die boom kan ik afschrijven
Maar hij verdiende nog een kansje toch ...

Vandaag dacht ik nog maar eens voelen hoe stevig hij in de grond staat ..
En ik kon m met gemak een beetje omduwen
Tja die is morsie dood ..
Dus iedereen opzij moeders gaat ff houthakkert spelen
En na wat graaf en duw en trek werk was het Timmmberrrrr



Altijd zonde als iets in mijn tuin besluit dood te gaan
Maar we zullen nog lekker kunnen stoken van zijn stam
T zagen ervan is voor een andere dag



Geen opmerkingen:

Een reactie posten