vrijdag 14 juni 2019

Wingerden ...

Vandaag in de Focus "Wingerden ...

Zo week  twee waarnemen als manager zit erop
Ben na het werk heerlijk even gaan onthaasten
Via Wingerden ....Wijngaarden naar mijn fruitboertje
En met een volle kofferbak huiswaarts 



Langs de fruitbomen .. de weilanden en apeneiland
Hihi ff uitleggen ... Tony heeft /had wat met apen
En in het stukje waar ik rij ligt een mini eilandje in het water
Met een paar dode bomen erop
En Lex en ik zeiden ooit .. kijk das een mooi apeneilandje voor Tony zijn aap
E Dus heet het nu Tony's apeneilandje ;[)



Trouwens over Tony gesproken onze prachtige zoon is jarig
29 lentes jong vandaag
Mooi op je netvlies en mooi als mens van binnen
Mijn grootste trots in het leven ..
Het mooiste geschenk wat me ooit gegeven is ..

Gefeliciteerd mooie man dikke kus van je moedertje XX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten